پاورپوینت انواع تقاضا چیست

مطالب دیگر:
تحقیق جايگاه موسيقي سنتي در ايرانتحقیق درمورد هنر بازيگريتحقیق زمان و حركت در آثارتجسميتحقیق عناصر بصري در گرافيكتحقیق معناي هنر با روش‌هاي گوناگون و از نظر نظام‌هاي فكري و جهان‌بيني‌هاي مختلفتحقیق تعریف ومفاهیم موسيقيمقاله معناي واقعي هنر و هنرمندپاورپوینت ایمنی راکتور های توان هسته ای)کینتیک راکتور(پاورپوینت جهاني شدن و شهرجان رناي شورت-يونگ هيون كيمپاورپوینت در مورد رویکرد بالینی به درمان اعتیادپاورپوینت رایانش ابری وکاربرد آن در تلفن های همراهپاورپوینت سريهاى طيف هيدروژنپاورپوینت شهرسوختهپاورپوینت فناوری ها و مفاهیم تاثیرگذار بر محاسبات ابریپاورپوینت محاسبات ابری و رایانش ابری کامپیوتریپاورپوینت با موضوع پردازش ابریپاورپوینت Cisco Access Control Listآشنایی با ACL های سیسکوپاورپوینت با موضوع سینما، صهیونیسم و رسانهپاورپوینت بررسی شرکت سیسکو سیستم(Cisco Systems)پاورپوینت تبدیل سیستم عنعنوی بته یی به سیستم چیله نوع - I
پاورپوینت انواع تقاضا چیست|47091080|ksj|لینک فایل|کِی اِس|
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت انواع تقاضا چیسترا مشاهده می نمایید .

شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان اقتصاد کاربرد دارد


مشخصات فایل
تعداد صفحات42حجم0/358 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx
توضیحات کامل

شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

پیش‌بینی تقاضا یک فعالیت حیاتی در حوزه بازاریابی و فروش به‌حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین کارکردهای پیش‌بینی تقاضا این است که موجب عدم داشتن حجم بالایی از موجودی در انبارها و تحمیل هزینه نگهداری از آن‌ها می‌شود و همچنین موجب جلوگیری از استفاده کمتر از حد از ظرفیت عملیاتی تولید هم می‌شود. با لحاظ کردن انواع مختلف تقاضا در بازار، بنگاه مربوطه قادر به داشتن پیش‌بینی مناسب بوده و می‌تواند بر اساس آن برای موجودی انبار خودش برنامه‌ریزی کند و به اهداف از پیش تعیین‌شده برای بنگاه دست پیدا کند.

به‌طورکلی 8 نوع مختلف از تقاضا در حوزه بازاریابی وجود دارد که یک مدیر بازاریابی در زمان پیش‌بینی تقاضا باید آن‌ها را مدنظر قرار دهد. در ادامه به بررسی انواع مختلفی از تقاضا در حوزه بازاریابی و چگونگی برخورد کردن با چالش‌های مختلف مربوط به آن‌ها توسط مدیر بازاریابی می‌پردازیم:

تقاضا منفی:

تقاضای منفی نوعی از تقاضا است که در صورت عدم استقبال از محصول در کل بازار به وجود می‌آید. درمجموع ممکن است محصول، کالایی مفید باشد اما مشتری نیازی به آن نداشته باشد. به‌عنوان‌مثال، خدمات دندانپزشکی درزمانی که مردم در کل مشکلی نسبت به دندان‌های خود احساس نمی‌کنند و از روش‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از نیاز به این محصول و خدمات استفاده می‌کنند. بیمه، که در حالت کلی همه مردم باید از آن استفاده کنند، اما خرید و تهیه بیمه‌نامه را به تأخیر می‌اندازند. به‌طور مشابه، مردم خواهان جلوگیری از حملات قلبی هستند و درنتیجه ممکن است برای یک چک کاپ کلی از بدن هزینه‌هایی را صرف می‌کنند، حتی ممکن است نتایج به‌دست‌آمده هم منفی باشد، اما بازهم برای دریافت همین نتیجه منفی هم هزینه‌هایی را صرف می‌کنند. یک مدیر بازاریابی باید از طریق بررسی و تحلیل موقعیت عدم وجود تقاضا برای یک محصول متوجه شود که چرا بازار محصول را دوست ندارد و سپس با اقدامات بازاریابی مناسب، وضعیت را برعکس نماید.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
تقاضا منفی
تقاضا ناپاک
تقاضا پنهان
عدم وجود تقاضا
تقاضا رو به کاهش
تقاضا نامنظم
تقاضا کامل
تقاضا بیش‌ازحد
پایان

عنوان : انواع تقاضا چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 360 کیلوبایت

تعداد صفحات : 42

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت






"